فال امروز سه شنبه 24 اسفند

فال امروز سه شنبه 24 اسفند      -          www.Faramodel.ir

فال امروز سه شنبه 24 اسفند ، برای خواندن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



متولدین فروردین: طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

متولدین اردیبهشت: سعی کنید امروز منظورتان را به خوبی بیان کنید زیرادیگران دچار سوءتفاهم می شوند.شاید چیزی را از شما بازخواست کنند که واقعاً تقصیر شما نباشد.نگران نباشید دیگران می دانند که این بار شما مقصرنیستید.سعی کنید به آرامی لبخند بزنید حتی اگر واقعاً عصبانی هستید.

متولدین خرداد: نقشه ها و پروژه های خلاق و هنری تصورات شما را تسخیر میکنند و اگرمجبور باشید کارهای روزمره را انجام دهید عصبانی میشوید . اگر هراز گاهی کارهای کسل کننده را کنار بگذراید هیچ اتفاق بدی نمی افتد.

متولدین تیر : از موقعیت ها یا اماکنی که تقریبا متناسب با شخصیت و روحیه تو نیست فاصله باید گرفت هر کس در زندگی خود راهی را طی می کند که مختص او خواهد بود و آن را فقط برای او ساخته اند .

متولدین مرداد : از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید . احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد. نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمی شوند.

متولدین شهریور: انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می‌کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

متولدین مهر : شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده‌اید، خسته شده‌اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس‌تان می‌کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.

متولدین آبان : امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.

متولدین آذر : اگر به پیشنهاد سیاره ای دیروز گوش کرده باشید صبح باید لبخندی بر لب از خواب بیدار شوید. اگر گوش نکرده باشید با عصبانیت و بدخلقی بیدار می شوید و مجبورید همه مشکلات را بپذیرید.

متولدین دی : امروز اگر خرید کردید بقیه پول تان را بدقت حساب کنید تا کم نباشد . کمی حواس تان پرت است و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که چقدر پول تان کم شده است.

متولدین بهمن: تصوری که برای آینده دارید، لحظه به لحظه تغییر میکند. البته تغییر اهداف بسیار عالی است. اگر یک لحظه چیزی به شما الهام شود بهتر است که ساعت ها بنشینید یک جا و به موضوعی فکر کنید.

متولدین اسفند: اگر به خاطر سرمای زمستان سرما خورده اید می توانید در رختخوابتان رویا پردازی کنید. پول خوبی بدست آورده اید، و می توانید برای تعطیلات جایی را رزرو کنید . شما لیاقت این را دارید که هر از گاهی استراحت و تفریح کنید و سپس تا آخر سال در خانه بمانید.

فال امروز سه شنبه 24 اسفند
رای دادن به این مطلب
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics