لباس پوشیدن در دوره بارداری


۱٫ از لباس های که جنس ترکیبی و مصنوعی دارند دوری کنید ، زیرا حساسیت زا هستند و باعث آلرژی شما می شوند .

۲٫ بهتر است از جنس های طبیعی و نرمی مانند : کتان ، نخ ، پشم استفاده کنید و بخصوص جنس و بافت نخ از همه ی این بافت ها بهتر است .

۳٫ از لباس های که در قسمت های شکم ، و پاها خیلی تنگ هستند استفاده نکنید و نپوشید زیرا به فرزندی که داخل شکم دارید ضرر می رسانید .

۴٫ بیشتر از لباس های استفاده کنید که حالت دامن و یا پیراهن های آزاد را دارند و به آنها لباس بارداری گفته می شود.

۵٫ از سوتین های مخصوص دوره ی بارداری استفاده کنید و حتما از گن های مخصوص دوره ی بار داری استفاده کنید . اگر توصیه می کنیم که از سوتین و یا از گن های مخصوص استفاده کنید ، علت این است که به علت بارردای اعضای بدنتان بزرگ می شوند و بعد از فارغ شدن به مشکل برخورد خواهید کرد ، اگر این توصیه ها را اجرا نمائید به همان فورم اولیه زمان قبل از بارداری خواهید برگشت .

۶٫ اگر در فصل زمستان و در زمان سردی هوا باردار هستید ، توصیه می شود که حتما یک شلوار گرم را در زیر شلوار ، دامن و یا پیراهن خود بپوشید که سرما به بدن شما نفوذ نکند و دچار مشکل نشوید .

۷٫ و برای لباس پوشیدنتان در فصل زمستان متذکر می شویم که اگر می خواهید از پلیور استفاده کنید ، بهتر است از پلیور های بی آستین استفاده کنید . زیرا پلیورهای آستین دار به علت آستینی که دارند و در نتیجه تنگ تر می شوند ، خانم های باردار را اذیت می کند . و اگر هم بخواهند که یک سایز بزرگ تر را استفاده کنند ، شاید در ناحیه ی آستین بزرگ تر باشد اما جلوه ی خوبی را به شما نمی دهد .

۸٫ در سه ی ماه ی اول بارداری اگر مایل نیستید که کسی بفهمد که شما باردارید بهتر است از لباس های گشاد اما شلوارهای معمولی خودتان استفاده کنید زیرا هنوز و در این دو یا سه ماه ی اول شکمتان آن قدر بزرگ نشده است ، که شلوارهایتان را نتوانید استفاده کنید اگر این نکات را رعایت کنید کسی تا سه ماه اول به این موضوع پی نخواهد برد . ، این نکته را متذکر شدیم زیرا بعضی از خانم ها دوست دارند باردار شدنشان را کسی متوجه نشود .

۹٫ و در ماههای بعدی توصیه می شود از لباس های استفاده کنید که دارای جنسی لخت هستند وپارچه آنها می افتد و به بدن شما نمی چسبد

لباس پوشیدن در دوره بارداری
رای دادن به این مطلب
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics