چگونه خوش اندام شویم

روش های برای خوش اندام بودن

افرادی که از قد بلندی برخوردارند، نباید از لباسهایی بهره گیرند که قامت ایشان را کشیده تر نشان دهد ،بلکه باید از لباس هائی راه راه ودارای خطوطی به صورت افقی استفاده کنند، و بالعکس افرادی که از قد و قامت کوتاه تری بر خوردارهستند،باید برای بلندتر نشان دادن قامت از لباس هائی دارای خطوط و نقوش راه راه و عمودی استفاده نمایند .پوشیدن لباس هائی که خطوط آن به صورت افقی است کوتاهی قامت ایشان را کوتاهتر جلوه خواهد داد .

پوشیدن لباس هائی به رنگ های تیره اندام را باریکتر و رنگ های روشن باعث چاقتر نشان دادن می شود .

به هنگام خرید باید به این نکته توجه داشت که لباس را حتما به اندازه ســایز خود تهیه کنید ، لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد عیوب اندام را نمی پوشانند بلکه چاقی را بیشتر در معرض نمایش می گذارند ، برای لاغر نشان دادن اگر از لباس های یک رنگ استفاده کنید بهتر است . طرح های شلوغ با رنگ آمیزی های تند اصلا مناسب افراد چاق نیست . خانم های چاق به جای استفاده از لباس های چــین دار و پلیــسه ای که اندامشان را بزرگتر نشان می دهد از پیراهن هائی که مدل ترک و راسته و بلند است با یقه هفت که گردن را کشیده تر نشان می دهد استفاده نمایند .

بلند بودن بیش از اندازه شلوار فقط باعث می شود کوتاهی قــد بیشتر به چشم بیاید. لباس هائی با بافت یا پارچه های ضخیم موجب می شود فرد تنــومــند تر به نظر آید.

 آقایانی که شکم بزرگی دارند نباید از هر پوششی که باعث برآمده شدن شکم میشود، استفاده کنند. این افراد نباید کمریند خود را روی شکمشان ببندند همانند افراد لاغر اندام، نباید لباسهایی با پارچه براق و رنگ روشن بپوشند. در مقابل باید سعی کنند که از لباسهای تیره رنگ با جنس کتان یا لنین و شلوارهایی که دقیقا روی کمر قرار میگیرند، استفاده کنند.اگر شلوار و جلیقه انها همرنگ باشد، بهتراست دکمه دارد.

داشتن ظاهری خوب در محل کار و در اجتماع اهمیت زیادی دارد ، همیشه پیش از خارج شدن از منزل جلوی یک آیینه بایستید وچند ثانیه ای را به نگاه کردن دقیق به ظاهر خود کنید تا ببینید آیا نقصی را مشاهده می کنید ؟ سعی کنید در کنــار همه این ترفند ها اگر دارای اضافه وزن هستید ، از همین امروز شـــروع کنـــید و با پیروی از دستور پزشک تغذیه و ورزش، تناسب اندام را به خود هـــدیه کنـــید. آن وقت می بینید که در انتخاب لباس کمتـــر دچار مـــشکل می شوید.

چگونه خوش اندام شویم
5 (100%) 4 votes
اشتراک:


۱ دیدگاه

نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics