فال امروز جمعه 24 تیر

فال امروز جمعه 24 تیر      -          www.Faramodel.ir

فال امروز جمعه 24 تیر برای خواندن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متولدین فروردین: باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.

متولدین اردیبهشت: در حقیقت دارید مقداری جنبش بسیار شدید ایجاد میکنید . اگر شما حس نمی کنید آمادگی مسوولیت بیشتری را دارید نیاز دارید که با خودتان صحبت کنید. اگر با رئیس جدیدتان محکم صحبت می کنید به یاد داشته باشید که عاطفی وعصبانی برخورد نکنید.

متولدین خرداد: آن چنان در احساسات شخصی تان هستید که گاهی در ترجمه احساسات تان به کلمات مشکل پیدا می کنید.جو امروز تشویق می کند که شما با شریک زندگی تان سرپوش را باز کنید.به خصوص اگر احساس می کنید روابط بین شما اخیراً دچار رکود شده است. شما در می یابید که این در فکر او هم بوده است .

متولدین تیر : خانواده از تو چیزی جز مهر و محبت نمی خواهند در این هوای سرد باید کانون را گرم نگه داشت و خود را در پناه آن قرار داد . برای مشکلات باید با همفکری سایر اعضای خانواده راه حلی منطقی پیدا کرد.

متولدین مرداد : برای یک زندگی ایده آل تلاش می کنید. اما در این راه باید از همفکری و مشورت با افراد با تجربه و کاردان استفاده کنید. در کارتان ریسک نکنید و مطالعه و تحقیق جلو بروید تا موقعیتتان به خطر نیفتد. پیشرفت در هر کاری نیاز به زمان دارد. به زودی نامه یا بسته ای پستی دریافت خواهید کرد.

متولدین شهریور: امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می‌توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، باید از فعالیت‌هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

متولدین مهر : حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن ‌طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است

متولدین آبان : ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.
متولدین آذر : شما معمولاً‌ آنچنان متین هستید که اگر زمانی برای دفاع کسی را گاز بگیرید انگار که شوک رخ داده است خوب شما می توانید در معرض یک موقعیت خلق بد قرار گرفته باشید اما اگر در آن هنگام در وضع عادی نبودید عذرخواهی کنید.

متولدین دی : امروز قلمرو هوس خانه شماست.مادامیکه بسیاری از ایده های شما بعید است . هنوز مهم است که به سرعت روی کاغذ نوشته شوند.حقیقتاً شما در یک موقعیت وسواسی و در لحظه ای هستید که زندگی شما را به خوبی تغییر می دهد و نباید از آن دست بکشید تا هر احتمالی که از آن فکر می کنید انجام شود.

متولدین بهمن: تغییرات صرفاً به خاطر آن غالباً بهترین انتخاب نیست.هر چند چند سال اخیر به شما نشان داده است که علم کردن گذشته مانند یک توپ و زنجیر عمل می کند شما ممکن است در آینده نزدیک اشتباه کنید.اما هیچکدام از آنها فاجعه بار نخواهد بود. بنابراین شجاع باشید.

متولدین اسفند: زودتر از دیگری دست خداحافظی تکان ندهید قبل از اینکه دست دیگری برای سلام از افق تکان بخورد( تا امکانات جدید فراهم نشده قبلی را رها نکن ) خوب حقیقتاً نبایستی هر چیزی عجیب باشد اطمینان و شخصیت شما دارند یک هدف را می سازند. برای هر نوع مردم شما حقیقتاً می توانید در موقعیت انتخاب کردنتان باشید.

فال امروز جمعه 24 تیر
رای دادن به این مطلب
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics