فال امروز شنبه 28 اسفند

فال امروز شنبه 28 اسفند      -          www.Faramodel.ir

فال امروز شنبه 28 اسفند ، برای خواندن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متولدین فروردین : نمیخواهید به بعضی از این اعتراضها و ایرادها توجه کنید چون افکار و اندیشه های شما اگر بر مبنای درست و به حقی باشد دیگر هیچ باکی نیست و کسی نمیتواند در آن خللی ایجاد کند.

متولدین اردیبهشت : یک مساله ی فوق العاده پیش آمده است و شما را به خود مشغول کرده است آنچنان که ممکن است حتی شما را از انجام کاری مهم باز دارد. وظایف و مسئولیت خود را در هیچ شرایطی فراموش نکنید.

تولدین خرداد : درست که اکنون پول و ثروتی بدست شما رسیده است اما باید در نحوه خرج کردن آن بسیار دقیق باشید. زیرا باد آورده نیست که با بذل و بخشش خود آن را به باد دهید.

متولدین تیر : چرا همچون گذشته سعی میکنید بر خلاف جریان آب شنا کنید این سرسختی شما بعضی مواقع دردسر آفرین میشود و به شما آسیب میرساند. بهتر است که در همه کارها ابتدا عقل خود را در نظر بگیرید.

متولدین مرداد : امروز ستارگان شما کمک میکنند که کلماتی را بزبان بیاورید که بسیار به درد شما خواهد خورد و تاثیر گذار است. در جایی باید صحبتی داشته باشیه که تاثیرات بسیار مهم و خوبی بر مخاطبین خواهید داشت ولی این بدان معنا نیست که خودتان نباشید. در حقیقت هر چه بیشتر احساس شادی کنید، بیشتر موثر خواهید بود.

متولدین شهریور : در محل کارتان شاهد اتفاقات غیرمنتظره ای هستید. میتوانید دلیل رفتار عجیب یکی از همکارانتان را متوجه شوید. از یک نفر دفاع خواهید کرد زیرا احساس میکنید انتقادی که از او شده بدور از انصاف است. حتی اگر هم به این خاطر محبوبیت خود را از دست بدهید اما درست ترین کاریست که امروز انجام خواهید داد.

متولدین مهر : این وضعیت را هیچکس نمی پسندد. نه دوست نه دشمن، نه آشنا و نه غریبه. پس بکوشید تا با یاری خانواده بر خواسته و مشکلات را از سر راه برداریئ این مقدمه ای خواهد برای نجات و خوشبختی شما.

متولدین آبان : اینک بیش از هر زمان دگیری احتیاج به یک تغییر تازه داریئ با یک تحول تازه چه از بیرون و چه از درون که در امروز از راه خواهد رسید، شما به آرامش خواهید رسید.

متولدین آذر : این روزها خود را با چیزی سرگرم کرده اید که بسیار کوچک و جزئی است و بیشتر شبیه به هدر دادن وقت میماند. با این اتلاف وقت از اهداف اصلی خود باز می مانید.

متولدین دی : دوستانی دور شما را گرفته اند که هیچ شباهتی به دوست ندارند. اما امروز با شخصی آشنا خواهید شد که تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. صحبتهایش به مذاق شما خوش نمی آید اما حقایق را بازگو میکند و راهگشاست بهتر است گوش فرادهید.

 

متولدین بهمن : حالت روحی شما بشدت آسیب پذیر شده و همین مساله شما را دچار نگرانی میکند دوباره باید آن شخصیت قوی و نیرومند گذشته را خود تقویت کنید.

متولدین اسفند : حالتهای روحی شما امروز بسیار عالیست و این نشان میدهد که شما برای آغاز یک برنامه ی تازه آمادگی کافی را دارید و زندگی را به صورت یک حرکت دائم و رو به جلو را باید جدی گرفت.

http://www.faramodel.ir/
فال امروز شنبه 28 اسفند
رای دادن به این مطلب
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics