فال امروز پنج شنبه 23 تیر

فال امروز پنج شنبه 23 تیر      -          www.Faramodel.ir

فال امروز پنج شنبه 23 تیر برای خواندن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

متولدین فروردین: امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید.

متولدین اردیبهشت: امروز حوصله شوخی ندارید و هر حرفی که دیگران به شما می زنند بسیار جدی می گیرید . بهتر است حرفهای آنها را خیلی جدی نگیرید. یک اردیبهشتی همیشه احساساتش را نشان نمی دهد. بنابراین شاید لازم باشد که به دیگران نشان بدهید که شما هم احساس دارید.

متولدین خرداد: به هیجان نیاز دارید هر چقدر امروز کسل کننده و قابل پیش بینی باشد بیشتر دوست دارید اوضاع را تغییر دهید. البته تمام این کارها برای شما آسان است . اما نباید اجازه دهید که نیاز شما به هیجان خارج از کنترل تبدیل شود چون شما هم مجبور هستید که از قوانین اطاعت کنید و هرازگاهی به کارهای روزمره و معمول بپردازید.

متولدین تیر : اندکی باید از این رویا پردازی و خوا ب و خیال های رنگی فاصله گرفت و خود را در متن واقعیت های موجود قرار داد تا بدانی که چه داری و چه نداری بر این مبنا باید حرکت کرد تا موفق شد.

متولدین مرداد : همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمع های خانوادگی حضور داشته باشید. اطرافیان از معاشرت و رفت و آمد با شما لذت می برند. شخصی به کمک شما نیاز دارد اما توان مطرح کردن مشکلش را ندارد. بهتر است او را در این امر یاری دهید.

متولدین شهریور: شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنیین برای اینکه آزادی‌های خود را حفظ کنید، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی‌هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشیند، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می‌شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی‌آید.

متولدین مهر : امروز شما با شخصی ملاقات می‌کنید که بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

متولدین آبان : امروز به جای اینکه در تمام روز به افراد دیگر خدمت کنید، بیشتر به خودتان توجه کنید. متاسفانه این نظریه “همه چیز می‌گذرد!” زیاد دوام نخواهد داشت و اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز به توجه شما دارد. اول از وقت‌های اضافی خود نهایت لذت را ببرید و بعد به سراغ کارهای مهم تر بروید.

متولدین آذر : گاهگاهی پیش می آید که نمی توانید فعالیت های مغزیتان را متوقف کنید و به خودتان اجازه بدهید تا بجای تفکر بر اساس احساسات عمل کنید.اگر بتوانید این دو را با هم ترکیب کنید می توانید مشکلات را با سرعت نور حل کنید و به سرعت پیشرفت کنید

متولدین دی : کاملاً امکان دارد که یک شخص خاص هر طوری باشد مگر صادق اما در این زمان تشخیص درست و غلط یا حقیقی غیر حقیقی کار ساده ای نیست.شاید لازم باشد بیش از آنکه به حقیقت پی ببرید فرصت را غنیمت شمارید و خاصیت معروف خود یعنی آرامش را حفظ کنید.

متولدین بهمن: امروز ستارگان نشان می دهند که شاید بعضی از شماها قراردادهای پر سودی را امضاء کنید و یا ارتقاء رتبه پیدا کنید و یا کار جدیدی می یابید.همچنان به شما پیشنهاد یک سفر کاری را بدهند و این می تواند هم از نظر مالی و هم از نظر شغلی مفید باشد.می توانید انتظار تعادل حسابهای مالی بانک خود را در آینده بسیار نزدیک داشته باشید.

متولدین اسفند: امروز یک خبر خوب و نوید بخش به شما می رسد که روز شما را خواهد ساخت ، شادی خود را بادیگران هم قسمت کنید ، کمی از خودخواهی فاصله بگیرید

فال امروز پنج شنبه 23 تیر
رای دادن به این مطلب
اشتراک:


نظر خود را بیان کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

web statistics