خانه / آرایش و زیبایی / چگونه با ورزش صورت چهره شادابی داشته باشیم

ابزار برش هندوانه
کیف رولی لوازم آرایش
برچسب طراحی خط چشم
چرخ خیاطی تمام اتوماتیک ، برقی و باطری خور


چگونه با ورزش صورت چهره شادابی داشته باشیم

چگونه با ورزش صورت چهره شادابی داشته باشیم

در این مطلب با فرامدل همراه باشید تا با روش های شاداب سازی صورت آشنا شوید.

اگر از وجود حلقه‌های دور چشم خود ناراحت هستید، اگر بین ابروهای‌تان چین و چروک‌ می بینید و اگر چین‌های صورت شما عمق پیدا کرده اند به روش ورزش‌های ساده صورت، زیبایی و شادابی صورت خود را برگردانید. دقت کنید این ورزش‌هاا باید روزی ۱۰ بار و در هر بار هر حرکت را باید شش دفعه انجام دهید.

ورزش‌های ناحیه پیشانی و ابرو

  1. انگشتان خود را کنار هم نگاه دارید و آنها را در محل رویش موی خود گذاشته و پوست پیشانی خود را به سمت بالا بکشید و چند ثانیه صبر کنید و سپس آن را رها کنید. این کار باعث از بین رفتن خطوط بالای پیشانی شما می‌شود.
  2. نوک انگشتان سبابه را در وسط ابروهای خود گذاشته و سعی کنید آنها را به طرف خارج صورت خود بکشید. زمانی که این کار را انجام می دهدی سعی کنید با استفاده از عضلات صورت اخم کنید، یعنی دو حرکت در جهت مخالف باید انجام دهید تا عضلات این ناحیه را تقویت کنید. بعد برعکس این حرکت را انجام دهید، به این صورت که با دست ابروها را به سمت داخل کشانده و با استفاده از عضلات خود در برابر حرکت دست مقاومت کنید. این ورزش باعث از بین رفتن چین‌های بین دو ابرو و تقویت عضلات بالای پیشانی می‌شود.

ورزش چشم‌ها

  1. سه انگشت وسط خود را زیر چشم‌های خود قرار دهید و چشم هایتان را ببندید و پوست صورت خود را به سمت پایین کشیده و بعد از چند ثانیه رها کنید. این ورزش موجب تقویت عضلات زیر چشمی و از بین رفتن پف زیر‌چشم‌ها می‌شود.
  2. انگشت سوم و چهارم خود را گوشه چشم‌های خود گذاشته و به سمت بالا و پایین بکشید و چند ثانیه نگه داشته و سپس راها کنید. این کار باعث از بین رفتن چروک‌های گوشه چشم می شود.

ورزش‌ گونه‌ها

  1. سر خود را عقب بگذارید. سه انگشت وسطی خود را بروی برجستگی گونه‌ها گذاشته و در حالی که با دست گونه‌ها را پایین می‌کشید تا جایی که امکان دارد لبخند بزنید. این ورزش عضلات گونه‌های شما را تقویت می‌کند.

ورزش‌ لب‌ها

  1. انگشتان وسط خود را روی لب پایین گذاشته و آن را به سمت پایین بکشید تا دندان‌هایتان دیده شوند. این کار باعث تقویت عضلات دور دهان می‌شود.
  2. انگشتان وسطی خود را روی چانه گذاشته و در حالی که آن را به سمت پایین می‌کشید، چانه خود را منقبض کنید. این ورزش موجب تقویت عضلات چانه می‌شود.

با استفاده از روش های گفته شده به صورتی شاداب دست پیدا می کنید.نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

رای دادن به این مطلب

درباره ی بیتا

بیتا هستم یکی از نویسنده های فرا مدل . هدف من گذاشتن بهترین مدل لباس ها و مطالب آموزشی، آرایشی برای شما عزیزان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *