شش نکته برای صاف کردن شکم

برای سفت شدن شکم یاید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید. انجام تمرین های شکمی برای ۳ تا ۵ روز در هفته موجب می شود شما عضلات سفت، و شکم صافی پیدا کنید.

شش نکته (باور غلط) برای صاف کردن شکم:

تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می انجامد: اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکم تان در تحرک هستند، شاید حرکات را اشتباه انجام می دهید. روش انجام دادن حرکات را دوباره بازبینی نمایید و بر روی مدت زمان تمرکز نکنید. همیشه کیفیت مهم تر از کمیت است.

دراز نشست خیلی آرام، عضلات را محکم تر می کند: آن قدر که روند معمولی دراز نشست شما را لاغر می کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی ها کمک نمی کند. در حقیقت کندی در انجام حرکات به هیچ وجه سودمند نیست. تمرینات باید به شما در هر حالتی کمک کنند چه بخواهید وارد ورزش کیک بوکس شوید و یا بخواهید یک چمدان را از روی زمین بلند کنید. در هر دو حالت ذکر شده شما کارهای خود را که در حالت اسلو موشن(slow motion) که انجام نمی دهید.

بهترین زمان برای انجام حرکات شکمی، آخر تمرین ها می باشد: هیچ فرقی نمی کند شما چه زمان ورزش های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و پایدار بودن در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین بهترین زمان وقتی است که احساس کنید می خواهید تمرینات را انجام دهید. اما شاید بخواهید در ابتدای تمرینات حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، مشکلی نیست اول باید خودتان را حسابی گرم کنید. زمانی که خون در گردش باشد، می توان به آسانی از بروز بسیاری از آسیب دیدگی ها جلوگیری کرد.

با انجام حرکات پایلیت (Pilates ) نمی توانید شکم خود را ۶ تکه کنید: این حرکات بیشترین تاثیر را بر روی شکم شما می گذارند و اگر آن ها را به همراه یک رژیم غذایی سالم انجام دهید،حتما می توانید لایه های مورد نظر خود را بر روی شکم به وجود آورید. شکل شکم، قد و بلندی نیم تنه بالایی شما، جز ویژگی هایی هستند که به ژن هایتان ربط پیدا می کند.

بدون وزنه و دستگاه نمی توانید شکم خود را آب کنید: شما اصلا به وزنه نیازی ندارید، البته بسیاری از ورزشکاران برای اینکه توانایی و قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده می کنند. بسیاری از دستگاه ها و وزنه ها برای استفاده خانم ها طراحی نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید، ممکن است فشار به قسمت های که نباید، وارد شود. پس به زمین بچسبید که هم موثر است هم ارزان و آنرا در هر جایی به راحتی می توانید پیدا کنید.

نتیجه بیشتر در زمان کمتر، حرکات را کمی آرام تر انجام دهید: با چهار شماره بالا بیایید و با چهار شماره به حالت اول باز گردید. پنج تا ده  ثانیه در دشوارترین حالت دراز نشست باقی بمانید. این کار باعث می شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه ها جدا شده و تاثیر تمرینات مستقیما بر روی شکم وارد شود.شکم خود را صاف کنید انجام این حرکت باعث می شود تا شکم تان را لاغر تر کنید. در حالی که صورت تان در روبرو زمین قرار دارد، بر روی شکم دراز بکشید. وزن تان را بر روی کمر و شکم قرار دهید و سعی کنید دست ها و پاها را از روی زمین بلند کنید. برای چند ثانیه در این وضعیت باقی بمانید بعد به موقعیت اولیه باز گردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید.

با رعایت نکات گفته شده به طور حتم می توانید به شکم لاغر تر و یا حتی زیباتر برسید.

شش نکته برای صاف کردن شکم
4.1 (81.6%) 25 votes
اشتراک:


2 دیدگاه

  1. ایلیا در

    سلام.با تشکر
    اینا شش نکته هستن ولی تیتراشون شیش تا باور غلطه که تو متن توضیح داده چرا اشتباهن

نظر خود را بیان کنید


web statistics